5 mar. 2010

Acum, eu.

Acum, ca stiu ca, maine, peste o suta de persoane vor citi ce scriu eu, ma simt mai bine. Ati avut vreodata senzatia ca niste jegosi sunt la butoane si se joaca de-a Super Mario cu voi, in timp ce viata trece si voi nu mai realizati ce ati vrut sa realizati? Doua secunde, sa umplu calimara, scris fara cerneala nu se poate. Deci, unde ramasesem, da... Niste rahati au senzatia ca sunt atat de smecheri incat apasa pe butoane si e criza pe planeta, iar lor nu li se intampla nimic. Hai mai facem o manevra, hai o mai punem de-o criza, da-i dracu' pe sclavi, noi ne facem suma. Aia cu visele lor, duca-se .. dracu'... Cam mult dracu' pe metru patrat, deja:), asa ca nu mai dracuiesc. Sau draconesc sau daconesc, dar asta e alta discutie, in alt context, unul mai biblic... Ei, in turnurile lor de fildes, noi, in noroi, noroi pe care l-am gasit ieri de dimineata pe masina, desi nu stiam ca traiam in Irak, in desert, dar mazare, stiti, primarul paliu de la mal de mare, un mic pion de 2 bani in ecuatie, isi aduce si el aportul la senzatia ca traim pe o plantatie. Recunosc ca am tacut pana anul trecut, pentru ca am incercat sa scap de pe plantatie. Stapanii au facut ei o manevra, periodica si repetitiva, iar pe aia de pe plantatie i-au bagat mai adanc, iar pe aia de incercau sa scape, i-au reintrodus in circuit. Multumim, in numele celor din urma, in cazul meu, in numele celor care se simt, in primul caz. Infectii n-au luat in calcul reactia celor care au mirosit libertatea. Reactia este blogul acesta. Reactia este ce va spun eu acum. Vor bir? Le dam bir, avem antrenament. Luati atata pe an, dar pe tarlaua noastra facem ce vrem noi. Care tarla? Aia a noastra din totdeuna. A noastra, Noi, aia, nonmodestii si cuceritorii. Paranteza pentru amatori, tactica pentru plansha asta, adica. Ma gandeam sa apelez la pupin curistul/basescul de roncea, ca parca ala avea linkul pe blog.. vedeti, de aia nu scriu ce am eu ce am pe corazon, ca nu e bine, eu nu suport pupincuristii. Dar, revenind la tactica, e nasol, daca nu stiti engleza, sunteti mancati - http://www.prisonplanet.com/. Pentru ca sunt baiat de treaba, va spun acum, la miez de noapte, neagra si nu violet, cah!, sora mea de pe facebook stie ea la ce ma refer; va spun eu pe scurt the tacs: niste crocodili, cum am zis mai devreme, cativa, vreo 10-20, se joaca de-a Dumnezeu; dar poate ne jucam si noi de-a Dumnezeu... Cine-o avea dreptate, Domnul stie. O sa vedem, atunci, cine e mai aproape de divinitate, cine are dreptate, sclavii care sunt liberi, de fapt, sau aia de se cred stapani. Dintre orhidee, am doua pe birou, la mal de mare, aprox. 250 de m si ma ud, va spun voua, sunteti liberi sa faceti ce vreti Voi. Pe mp3 playerul meu a intrat melodia cu urmatorul refren - "all night long..." de Lionel R.. Cerneala e tulbure, asa ca eu voi schimba macazul putin si va voi spune despre o profa de engleza pe care am cunscut-o, pe terasa blocului meu (Sa dam foc! la gratar, we love u all, peace man!), intamplator. Fata, dupa ce m-am apucat si i-am zis ce stiam eu, pe scurt, a spus, in prag de autodistrugere a neuronilor functionali ramasi: Lasa-ma in pace! Imi place sa nu stiu ce se intampla si, citez, : " imi place sa raman in tarc, e mai sigur". Deci, oile pot sa se opreasca din citit acum si sa se intoarca la pascut. Aia treji, nonovinele intru simtire, pot sa citeasca asa: Voi, aia multi, aia nonpolitici, aia simpli, aia normali, Voi, Aia, puteti sa faceti ca tara asta sa fie o plantatie relativ independenta. Asta e tactica. Voi, cei care cititi aceste randuri , voi puteti sa readuceti Dacia, sau partea din ea cunoscuta drept Romania, la locul ei meritat. Adica in fruntea civilizatiei europene, in calitate de bunici ai arienilor. Acum nu vine momentul penibil si jegos pe care anumiti c...ati (m-am sensibilizat in ultimul timp, incerc sa fiu mai bun, nustiu dak o sa reusesc pe termen lung) il invoca in campanie electorala: Votati Basescu/Iliescu/Antonescu. Nu! Votati cu voi insiva, aia care va stiti mai buni decat astia. La cum sunt astia si la cat de sub papuc sunt, oricare dintre voi care va simtiti, sunteti mai buni. Voi, aia care iubiti Tara asta iesiti inainte! Fiti niste mujahedini (sacrificati, poate nu), Nu niste oi linistite, care vor duce ideea de Românie a Românilor mai departe. Traiasca diacriticele, nu v-am facut, deci, romani dunareni, deci fii de curve vaduve.
Anumiti rahati, care-si cumpara ceasuri Bond (3 din 4 din serie pana acum, cat de papagali pot sa fie?) din banii pe care-i fac spunandu-va ca nu puteti sa faceti nimic, merita tot ce le va veni, fie de la oile trezite, fie de la Ciobanul suprem, cel care nu uita si nu iarta. Cum obtinem libertatea de a lungi lantul, poate de a-l rupe? Repet, Fiecare dintre voi are puterea. Au incercat sa ne ingroape in uitare, dar nu au reusit, incearca sa ne ingroape in prosteala cu criza globala, vor mai incerca diverse manevre. Depinde doar de voi, da, chiar si de tine, Tu, cel care citesti acum, sa-i lasam cu buza umflata pe micuti. Ia si posteaza, Luati de spuneti mai departe cine suntem, cine sunt irelevantii astia de se cred zeitati. Ziua in care minciuna va inceta si noi ne vom numi, din nou, Daci si ne vom comporta ca atare, nu este departe.

2 comentarii:

  1. fiecare voteaza cum il duce capul...din pacate suntem mai degraba balcanici decat dacici....

    te astept la mine pe blog unde discutam despre franta si afacerile ei cu arme catre rusia...

    RăspundețiȘtergere
  2. Balcanici, balacanici, blahici, vlahici, vlahi, daci, acelasi lucru.

    RăspundețiȘtergere